برای تقویت مچ چه باید کرد؟

1
0
  • nilufar 1 ماه قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 1 ماه قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
1
0

خیلی ساده: وزنه ای را طوری نگه دارید که کف دست هایتان رو به پایین باشد و مچ دستتان روی زانو آویزان باشد.

دست خود را تا جایی که ممکن است به سمت بالا و سپس تا آنجا که ممکن است با حرکتی آهسته و کنترل شده به سمت پایین حرکت دهید.

یک ست 10 تایی انجام دهید، سپس تکرار کنید. تمرین را تکرار کنید، اما در حالتی که کف دست هایتان به سمت بالا باشد.

استخوان های مچ دست شما را به ساعد متصل می کند. حرکات مچ دست توسط عضلات ساعد کنترل می شود. برای تقویت مچ دست، یک گروه 18 ماهیچه ای در ساعد خود کار می کنید که هر کدام عملکردهای خاصی دارند.

  • دکتر ساسان 1 ماه قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 2 هفته قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت